Üzleti fogalomtár
Szerző | Chikán Attila – Wimmer Ágnes (szerk.) |
Oldalszám: | 260 |
Kötés típusa: | keménytáblás |
ISBN/vonalkód: | 963 86306 7 1 |
Átlagos értékelés: | (1) |
|
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás
Több mint száz szócikk, több száz üzleti fogalom egy csokorba gyűjtve, s hozzájuk kapcsolódó könyvek, cikkek, folyóiratok, internetes források listája, angol-magyar, magyar-angol szótár – ezt kínálja az Üzleti fogalomtár. A kötet az üzleti életben és a menedzsmenttudományokban használatos kulcsfogalmakat, módszereket, elveket mutatja be röviden, lefedve a vállalati stratégia, a pénzügyek, a vezetői számvitel, a termelés, a logisztika, a marketing, az emberierőforrás-menedzsment, a környezeti menedzsment, a vállalatelmélet, az e-business stb. legfontosabb alapfogalmait.
A szócikkek végén a felhasznált és ajánlott irodalom tartalmazza a fogalomhoz kapcsolódó legfontosabb eredeti forrásokat és a magyar nyelven elérhető fontosabb irodalmakat. Gyakorló vállalati szakembereknek, a gazdasági, üzleti felsőoktatás hallgatóinak, oktatóknak, kutatóknak egyaránt ajánljuk e kötetet, akár valamely konkrét kérdésre keresnek választ, akár csak böngészni szeretnének, és többet megtudni az üzleti élet (a "business"), a gazdálkodástudományok, a vállalati működés újabb tendenciáiról, módszereiről, megközelítéseiről.
A kötetet Chikán Attila és Wimmer Ágnes szerkesztette, a szerzők: Bartók István, Gritsch Mátyás, Horváth Annamária, Juhász Péter, Mandják Tibor, Pataki György, Pecze Krisztina, Sebestyén László, Takács Sándor, Wimmer Ágnes, Zoltayné Paprika Zita.
Lapozzon bele a könyvbe!
Tartalom
Előszó
Teljesítményprizma
Benchmarking
Kapcsolati marketing