Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
Termékek Menü

Üzleti fogalomtár

Ár:
3.950 Ft
3.357 Ft
Kiadói kedvezmény: 15%
ISBN/vonalkód: 963 86306 7 1
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (1)
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

Több mint száz szócikk, több száz üzleti fogalom egy csokorba gyűjtve, s hozzájuk kapcsolódó könyvek, cikkek, folyóiratok, internetes források listája, angol-magyar, magyar-angol szótár – ezt kínálja az Üzleti fogalomtár. A kötet az üzleti életben és a menedzsmenttudományokban használatos kulcsfogalmakat, módszereket, elveket mutatja be röviden, lefedve a vállalati stratégia, a pénzügyek, a vezetői számvitel, a termelés, a logisztika, a marketing, az emberierőforrás-menedzsment, a környezeti menedzsment, a vállalatelmélet, az e-business stb. legfontosabb alapfogalmait.

A szócikkek végén a felhasznált és ajánlott irodalom tartalmazza a fogalomhoz kapcsolódó legfontosabb eredeti forrásokat és a magyar nyelven elérhető fontosabb irodalmakat. Gyakorló vállalati szakembereknek, a gazdasági, üzleti felsőoktatás hallgatóinak, oktatóknak, kutatóknak egyaránt ajánljuk e kötetet, akár valamely konkrét kérdésre keresnek választ, akár csak böngészni szeretnének, és többet megtudni az üzleti élet (a "business"), a gazdálkodástudományok, a vállalati működés újabb tendenciáiról, módszereiről, megközelítéseiről.

A kötetet Chikán Attila és Wimmer Ágnes szerkesztette, a szerzők: Bartók István, Gritsch Mátyás, Horváth Annamária, Juhász Péter, Mandják Tibor, Pataki György, Pecze Krisztina, Sebestyén László, Takács Sándor, Wimmer Ágnes, Zoltayné Paprika Zita.

Lapozzon bele a könyvbe!

Tartalom
Előszó
Teljesítményprizma

Benchmarking
Kapcsolati marketing

Együtt kedvezőbb

Üzleti szakkönyvtár válogatás

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2021. 09. 30.