Szolgáltatásmarketing és -menedzsment
Szerző | Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina |
Oldalszám: | 468 |
Kötés típusa: | keménytáblás |
ISBN/vonalkód: | 9786155303418 |
Átlagos értékelés: | (1) |
A szolgáltatásmarketing alapkönyve |
|
|
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás
„Üzleti kézikönyvként használom”
„Mint gyakorló vállalatvezető Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina Szolgáltatásmarketing és -menedzsment könyvének előző kiadását a mindennapokban üzleti kézikönyvként használom, legyen szó akár a patikakártya megújításáról, akár egy kiegészítő szolgáltatás bevezetéséről vagy egy hűségprogram indításáról. Az elmúlt évtized gyakorlata számomra is bebizonyította, hogy pénzben megtérülő befektetés az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatás. Ezért is örülök, hogy a szerzők újraírták a könyvet, kiegészítve az elmúlt évek új ismereteivel és az internet lehetőségeinek részletes bemutatásával. Meggyőződésem, hogy ez a könyv nem hiányozhat az üzleti könyvtárak polcairól.”
Dr. Lukács Marianna, Igazgató, Patikapénztár
„Nagyszerű összefoglalást ad a szolgáltatásmarketing és -menedzsment aktuális kérdéseiről”
„Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina könyve nagyszerű összefoglalást ad a szolgáltatásmarketing és -menedzsment aktuális kérdéseiről, rendszerezi és összefoglalja az internet világában egyre bonyolultabbá váló ismereteket. Segítséget ad ahhoz, hogy azonnal reagálni tudjunk a szervezetünket ért külső hatásokra, és képesek legyünk vevőink magas színvonalú kiszolgálására. A könyv központi gondolata – a minőségi szolgáltatás kialakítása – lehetőséget teremt minden vállalat számára, hogy biztosítsa vevői elégedettségét és hosszú távon nyereségessé tegye vállalkozását. Ajánlom ezt a könyvet minden szolgáltató ágazatban dolgozó szakembernek, akár stratégiai, akár napi munkája során kíván hasznosítható ismeretekhez jutni.”
Kollin Gergely, Szállodaigazgató, Novotel Budapest Danube
Lapozzon bele a könyvbe! (A könyv néhány oldalának letöltése pdf-ben.)