Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
Termékek Menü

Marketing - stratégia és menedzsment

Ár:
4.500 Ft
3.825 Ft
Kiadói kedvezmény: 15%
ISBN/vonalkód: 9789639659179
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióról, alapvető kérdésköreiről és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített, sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartatható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciók és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelenthetőségét.

Vágási Mária könyvét elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.

Lapozzon bele a könyvbe!

Copyright oldal
Tartalom
Bevezetés
Az értékesítési rendszer
Regionális marketing

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!