A tulajdonosi érték
Alcím | Útmutató vállalatvezetőknek és menedzsereknek |
Szerző | Alfred Rappaport |
Fordító | Kiss Norbert |
Oldalszám: | 228 |
Kötés típusa: | keménytáblás |
ISBN/vonalkód: | 9638630604 |
Átlagos értékelés: | (1) |
|
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás
A vállalati stratégia végső próbája és egyetlen megbízható mérőszáma az, hogy teremt-e gazdasági értéket a tulajdonosok számára. Alfred Rappaport az üzleti életben klasszikusnak számító könyvében olyan, a gyakorlatban is használható eszköztárral látja el a vezetőket és a befektetőket, amely az átlagosnál magasabb hozam elérését teszi lehetővé. A könyvben bemutatott tulajdonosiérték-szemléletet világszerte széles körben alkalmazzák.
„Alfred Rappaport könyvében újfent igazolja a tulajdonosiérték-szemlélet atyjaként szerzett hírnevét. Ez a könyv felbecsülhetetlen értékű erőforrás mindenkinek, aki a tulajdonosiérték-teremtés mellett kötelezi el magát, vagy azt tanítja.‟
Alan Shapiro, a University of Southern California pénzügyprofesszora
„Ajánljuk a könyvet a vállalatok tulajdonosainak, a társaságok vezető tisztségviselőinek, hogy a vezetés felé jó célokat, jó elvárásokat tudjanak kitűzni és megfogalmazni. Ajánljuk a könyvet a vállalkozások különböző szintű vezetőinek, hogy a példák adaptálásával sikeres vállalatok sikeres vezetői legyenek. Nem utolsósorban ajánljuk a könyvet azoknak, akik most ismerkednek egyetemi, főiskolai hallgatóként a közgazdaságtan alapjaival azért, hogy komplex, minden érintett érdekeire kiterjedő integrált szemléletet nyerjenek. S e szemléletközvetítés a könyv lényege: már sok mindenről hallottunk, amiről szó van benne, csak így összerakva, rendszerbe állítva egy kicsit más, új.‟
Reszegi László, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem docense
„A könyv minden »frontvonalban harcoló« – azaz mindannyiunk – számára biztosítja a tulajdonosiérték-teremtésről szóló legfrissebb gondolatokat, a társadalom szemszögétől kezdve a részletes szakmai kérdések megválaszolásáig. Ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki komolyan érdeklődik a vállalatok piacgazdaságban betöltött szerepe iránt.‟
Stephen F. Bollenbach, a Hilton Hotels elnök-vezérigazgatója
Lapozzon bele a könyvbe!