Marketing nemzetközi színtéren
Ár:
3.950 Ft
3.358 Ft
Kiadói kedvezmény:
15%
Alcím | Esettanulmányok a hazai és külföldi piacokról |
Szerző | Malota Erzsébet (szerk.) |
Oldalszám: | 224 |
Kötés típusa: | Puha |
ISBN/vonalkód: | 9786155303883 |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
|
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás
A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!